SKINFOOD: Egg White Pore Mask / Gözenek Maskesi

379461_10150470272621757_178668743_nSKINFOOD: Egg White Pore Mask; yani yumurta akı gözenek maskesi, kesinlikle herkese tavsiye edebileceğim güzel bir maske.

Egg White Pore Serisinin içeriğindeki ürünler ise şöyle;

– Serum
– Mask/ Maske
– Pore Clean Pad
– Foam /Temizleme Köpüğü

SKINFOOD markası, maskeleri ile ünlü bir marka. Benim de ara ara kullanıp henüz rutine dönüştüremediğim Black Sugar/Esmer Şeker maskesi en çok satanlar listesinde.

Egg White Pore maskesini gözenekler ve siyah noktalar için tavsiye edildiğini okuyunca denemek için almıştım.

 

 

Ürün tanıtımı: Gözenekleri tıkayan yağları kaldırmak için gözeneklere derinlemesine nüfuz eden yumurta akı özü içeren gözenek arındırıcı maske.
*Yumurta akının hikayesi: Yumurta akı, zenginleştirilmiş albumin, daha sıkı bir cilt ve küçük gözeneklere ön ayak olur.

Kullanımı: Yüzünüzü temizledikten sonra ağız ve göz bölgesi hariç uygulayın. 10-15 dk sonra ılık su ile durulayınız.

2

Kapağın üzerindeki ürün ve markanın ismi yazan etiket kaldırılabiliyor. Kaldırınca altından içindekiler kısmını okuyabiliyorsunuz.

3

Maskenin içeriği 100 gr. Bu da rahat bir 6 aylık düzenli kullanıma yeter. Aşırı büyük veya aşırı küçük olmaması bir avantaj.

Kil maskelerine benziyor. Ancak benim burada Tuzla İçmeler Kaplıcası’ndan aldığım doğal kil maskesi çok daha katıydı. Skinfood’un maskesi herhangi bir sulandırma vb işlem gerektirmeden hemen yüze uygulanabiliyor. Ben bu tarz maskeler uygularken kolay yayılması için şapır şupur su damlamaması kaydıyla yüzümü hafif ıslak tutarım, ardından maskeyi uygularım.

4

Yapısı yumuşak, ancak resimde de görüldüğü gibi, şeffaf bir yapısı yok. Hafif grimtrak bir rengi var.

“Siyah noktaları geçiriyor” yorumunu ise kullandıktan sonra şu şekilde değerlendirdim; Düzenli kullanım sonucu ortalama 1 veya 1.5 ay sonra gözenekleriniz yumuşamaya başlıyor. Yumuşayan gözeneklerden ise siyah noktalar, yağ bezeleri vs. neredeyse kendiliğinden çıkmaya başlıyor zaten. Birazcık sıkmanız yeterli. Ya da peelinglerinizden daha başarılı sonuç alabilirsiniz.

Maske ne sert ne de yumuşak bir maske. Kış aylarında düzenli kullanırsanız, özellikle de kuru bir cildiniz varsa kesinlikle bir nemlendiriciye ihtiyacınız olabilir. Zaten “cilt bakımı” tek bir ürünle olan bir şey değil ^^ Siyah noktalarından muzdarip olanları blogdaki cilt bakımı yazısına davet ediyorum ^_^

Maskeyi uyguladıktan sonra şakaklarımda bulunan hafif pembemsi sivilce lekelerinin rengi oldukça açılıyor. Ancak bu geçici bir açılma. Yüzü de geçici olarak beyazlatıyor. Bu maskeyi aralıksız olarak kullanma imkanım olmadı. Araya başka maskeler girdi, bazen hiç maske kullanamadım falan. Ancak düzenli kullanım sonucu sivilce izlerimde tamamen bir iyileşme görür müydüm bilemiyorum.

Çok hoş bir kokusu yok. Salatalık gibi kokuyor hafif. Ama rahatsız etmedi beni.

Yüze sürdükten sonra isterseniz 1 saat bekleyin. Kuruyup da parça parça dökülmüyor. Krem gibi kalıyor. Henüz ıslakken yıkıyorsunuz yani. Kullandığım diğer kil maskesi kurumaya başlayıp sağa sola dökülüyordu. Çile gibiydi.

Cildi gerçekten temizleyen bir maske. Sevdim.
Maske kullanımımda genellikle 2 tercihim oluyor; orta/ağır maskeler ve hafif maskeler. Cildim soğuk vs dolayısıyla tahriş olup iyice kurumuşsa, eve çok yoğun ve stresli gelmişsem ferahlatıcı olması açısından hafif bir maske tercih ediyorum. Onun dışında rutin bakımım için yağlı cildimi temizleyecek bu tarz bir maske kullanıyorum (bunu kullanıyorum yani :D). Ürünü kullandım bitirdim.

Bu ürünlerde ılık su kullanımı çok önemli. Ürün performansında %70’e yakın bir fark oluyor benim gözümde (temizleme köpükleri dahil). O yüzden özellikle siyah nokta problemi için başvuracak olanlar, ılık su ile durulama olayına dikkat etmeliler ^^

Sevdiğim: Yapısı tam kıvamında olmuş. Gözenekleri yumuşatıyor. Küçültüp küçültmediğini tam hatırlamıyorum çünkü düzenli kullandıktan sonra ara verip parça parça kullandım. Ancak kullandığım dönemde sevgiyle kullandığımı hatırlıyorum. (Beynim olayları unutur ama hissettiklerimi asla unutmam! 😛 xD) Ayrıca kil maskesi olmasına rağmen ne kabında, ne de sürünce yüzde kurumuyor.

Sevmediğim: Sevmediğim bir özelliği yok. Ancak dediğim gibi sürekli kullanımda biraz kuruluk yapabilir.

Bir daha alır mıyım?: Elbette. Hatta bittiğinde tekrar nasıl alırım ki diye düşünüyordum. Ama sonra evdeki bir koli kozmetiği düşünüp diğer maskelerimi bitirmeye karar verdim.

Reklamlar

SKINFOOD: Egg White Pore Mask / Gözenek Maskesi” üzerine 5 yorum

  1. merwe ayy dedi ki:

    Yine her zamanki gibi çook bilgilendirici bir yazı olmuş öncelikle bunun için çook teşekkür ederim. ^_^ Benim de sizin daha önceden bahsettiğiniz gibi siyah değil kahverengi noktalarım var ve işe yarayan pek bir ürün bulamadım, burun bantları falan kullandım ama bir etkisini göremedim maalesef :s Söylediğinize göre gayet başarılı bir ürünmüş. Peki biz bu ürünü almak istesek nasıl alabiliriz? İnternetten araştırdım ama kafama yatan bir site bulamadım 😦 Bu konuda da yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ^_^

    • shoujokuin dedi ki:

      beğenmenize sevindim^^
      ben kahverengi noktalarımı bir ara epey azalttım/küçülttüm. ama dışarıya çıkınca, biraz kirli havaya falan maruz kalınca hemen bakıyorum içleri dolmuş. innisfreenin ürünlerine yönelmeyi düşünüyorum.
      yurtiçi satan bir site bildiğim kadarıyla yok. yurtdışından da bir geçiyor bir geçmiyor. ben artık yurtdışından sipariş veremiyorum, takılıyor^^ yardımcı olamayacağım o yüzden.
      ilgilenenlere not: eylül başı-ortası gibi az sayıda kozmetik ürünü geçecek elime. gelince direkt sayfaya yükleyeceğim. ilgilenenler KS’i takipte kalmak isteyebilirler^^

      • Gulcan dedi ki:

        O halde takipteyim. Ya surasi olsa git ulkeye al ama taa neresi. Ucak bileti bile cok pahali. Neden almamizi kolaylastirmazlar ki 😦 ebay.com da satiliyor diye duymustim ama ing.cem yok, ne kadar guvenilirdir sata kisiler falan bilmiyorum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s