Etude House: Hand Bouquet Rich Butter Foot Mask

Etude House: Hand Bouquet Rich Butter Foot Mask; ayak maskesi.

Daha önce ayak maskesini yabancı bir blogda okumuştum ve ayak tabanına peeling yapıyordu. Aslında yılan derisi gibi ayak tabanındaki deriyi değiştirmişti. Etude House’un bu maskesini de o niyetle almıştım. Ama yanlış ürün almışım. Kendime nasib olmadı, anneme kullandık. Derisinin soyulmasını bekliyordum ama soyulmadı. Ürün alırken isme dikkat etmek gerek 😀 Adında peeling yazıyor mu? yazmıyor. Zengin yağ falan diyor. Yumuşatmak, bakım amaçlı yani ^^

Ürün Tanıtımı: Ayağı yumuşatıp zengin nem sağlayan ayak maskesi.

20150206_195546

İçerisinden; ayak için 2 adet nemlendirici çorap (kremli), 2 adet naylon çorap ve 2 adet de aşağıda paketin yanında gördüğünüz gibi bant çıkıyor.

20150206_195642

Kullanımı: Ayağınızı yıkayın ve kurutun. Ardından nemlendirici çorapları giyip üzerine naylon çorabı geçirin. Bileklerinizden bantla sabitleyin. Nemi iyice emmesi için ayaklarınıza bu şekilde masaj yapın. 15-20 dk kadar beklettikten sonra çıkarın. Çıkardıktan sonra tekrar masaj yapabilirsiniz. Ayaklarınızın solüsyonu iyice emmesini sağlayın.

İçindekiler:

20150206_195619

Uygulanışı:
20150206_195446

Annemin sevdiği: Bayıldı! Ayaklarının altında nasırlar vardı. Canını yakıyormuş. Bunu kullandıktan sonra acının çok azaldığını, nasırlarının yumuşadığını söyledi. Üstelik kışın kullanmıştık bunu, ve hala daha ayaklarının o zamandan beri çok rahatladığını söylüyor. Bir de sipariş verdi bulursan 10 tane falan al, akrabalara da dağıtalım diye 😀

Sevmediği: Annemin yok 😀

Bir daha alır mıyım? : Emir büyük yerden, bulursak alacağız inş 😀

Reklamlar

Etude House: Hand Bouquet Rich Butter Foot Mask” üzerine 2 yorum

  1. hulyasdfghj dedi ki:

    Bunun gibi bakim seysini anneme aldiydi ablam denedik, burdaki kore kozmetik dukkanindan almak hiraz pahali geliykr bana. keske esantiyon olarak dagitilsa ❤ ve alternatif dusundum, evde bi suru krem duruyo, buzdolabi posetinin icine koyup ayaga giymek ayni etkiyi yapmaz mi acaba dedim, onemli olan anlamli bi miktarda nemlendirici/yumsaltici kremin uzun sure ayak yuzeyiyle temasta kalmasini saglamak degil midir ztn hayatsdfg.. xD neyse birgun denersem sonuclarini paylasirim Xd tabi kullandigin urunun kalitesine gore sonuc bir az daha degise bilir, su shea butter'li vucut butterleri baya iiymis. Hatta hayat hedeflerimden birisi innisfree'nin jeju camelliali vucut butteri xD reviewlari cok iyi 🙂

    • shoujokuin dedi ki:

      burada Türkiye’de de bazı yerel dükkanlar satıyor. Tabii marka değişiyor. Ümraniye’de meydanda iç çamaşırı satan bir mağazanın kasa bölümüne koymuşlardı mesela. tanesi 40 liradyı :/
      ayak nasırına domates de çok iyi geliyor, ama uzun uzun kalması lazım ve sistem aynı böyle. ayağına poşetle bağlıyorsun 😀 sistemi kurduktan sonra istenilen malzemeyle deneneblir bence 😛 safha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s