Skinfood: Black Sugar Mask Wash Off Limited Edition 200 ml

Bu ürün de yıllardır yorum yazmamı bekleyenlerden. Garibim, bir heves aldım. Bitiremedim. Aç gözlülük işte 😥

blackSkinfood Black Sugar Mask Wash Off; Esmer şekerli, sürdükten sonra yıkamamız gereken maskemiz en çok satanlar listesinde bulunur genelde hep.
Benim aldığım versiyon ise Sınırlı sayıda üretim 200 ml olandan. Yani normal versiyonun iki katı büyüklükte. İşte aç gözlülüğüm burada devreye girdi. Senin neyine 200 ml. Bitmek bilmedi bir türlü.
Bu maskenin daha sonra çilek ve ballı olmak üzere 2 çeşidi daha çıktı.
Ben Black sugar (esmer şeker) serisinin first serum’unu da tester olarak denedim. O da bitmek bilmemişti…

Bu maskenin de önce tester’ını denedim. Fena değildi. Bir de tam boyunu deneyeyim dedim. Çünkü maskenin her türlü gideri vardır. O sıralarda da bu özel versiyon çıkıp da fiyat olarak da oldukça uyguna gelince gözüm dönmüş alıvermişim. Halbuki Innisfree Jeju Soothing Mask’im vardı.

Skinfood markası, kaynağını gıdalara dayalı olarak alan ilk marka imiş. İyi yiyeceğin iyi ve sağlıklı bir yapı ortaya koyduğuna inandıklarından, kozmetik ürünlerinde de en kaliteli gıda içerikli ürünler kullanılıyormuş.
Ürün ambalajlarının tasarımlarına bakarsanız hep yiyeceğe benzediğini görürsünüz ^_^ Reçel kavanozları, Sos şişesi gibi şişeler…
Ürün Tanıtımı: Mineralce zenginleştirilmiş Brezilya esmer şekeri içeriği ile pürüzsüz ve ışıldayan bir cilt sağlayan yüz maskesi.

Kullanımı: Yüzünüzü temizledikten sonra, masaj yaparak uygulayınız. Tahrişten kaçınmak için tonik veya su ile karıştırınız. 10-15 dk beklettikten sonra ılık su ile yıkayınız.

20160825_145651

Maske bir kere çok yalın bir maske. Kullandığım zaman yüzümü esmerleştiriyor bir de. Elastikiyet sağlıyor ama yumuşaklık vermiyor.  Cildimi beslediğini hissetmiyorum.

20160825_145542

Ambalajı çok afilli.

20160825_145947

20160825_145953

Açıklamaların içinde İngilizce de olması güzel olmuş. İçindekiler kısmına yukarıdaki resimden bakabilirsiniz.

20160825_145825

Yapı olarak da aşırı nemli, ıslağa yakın esmer şeker gibi düşünebilirsiniz.

20160825_145912

Yukarıda su veya tonik ile açılmamış halini çektim.
Ürünü çok incelterek de, içine hiçbir şey eklemeden direkt olarak da kullandım. Etki açısından bir fark olmadı iki türlü de.
Pürüzlü şekerli hali ile ovmak sanırım biraz da peeling etkisi oluşturması için. Yine de öyle gözle görülür bir etki yapmadı bende.
Kokusu kolonya gibi. Zaten maskeyi yüzünüzden çıkardıktan sonra kalan his de, aynı kolonya sürünce olan o gıcırtılı his gibi.
Ürünü uyguladığım zaman cildime az da olsa bir canlılık veriyor. Ama çok etkili bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim. Ve başta da dediğim gibi cilt rengimi geçici olarak  hafiften esmerleştiriyor.

Sevdiğim: Sevdiğim bir yanı yok. Ancak artı özellik olarak, su ve tonik ile seyreltilerek kullanılabilmesi ürünü uzun ömürlü yapıyor.
Sevmediğim: Pek bir etkisini göremedim. Ayrıca temizlemesi zor geldi bana. Bol bol su ile durulamak geriyor. Bayağı bir bol…
Bir daha alır mıyım?: Hayır. Asla. Kimseye de tavsiye etmem 😀

Reklamlar

Skinfood: Black Sugar Mask Wash Off Limited Edition 200 ml” üzerine 4 yorum

  1. diary of melly dedi ki:

    ben bunun strawberry black sugar olanını kullanıyorum ve çok memnunum. cidden yumuşacık yapıyor. arkasından da bi nemlendirici… ilk defa bu maskeden memnun olmayan birisini gördüm acaba cildine mi uymadı? ^^

    • shoujokuin dedi ki:

      Olabilir. Bir arkadaşım daha yorumumu istemişti. O da kullanmış pek bir esprisini göremeyince benim de fikrimi almak istemişti ^_^ Cilt yapıma uymamış olabilir ama aynı fiyata jeju sudachi soothing mask gibi maskeler varken bunu almayı düşünmem ben ^_^

  2. eeljjang dedi ki:

    Acaba bu sınırlı versiyonunda mı sorun o.O Ben normal (nasıl ifade edeceğini bilemedi :D) versiyonunu kullanıyorum uzun zamandır ve cok memnunum kendisinden ^^ Onun kokusu kolali şeker gibi yapay kokuyu sevmem ama nedense bu şeker kokusunu seviyorum yememek için büyük imtihan veriyorum uygularken 😀 kkk Cilde uygularken esmerlestiriyor ama yıkadıktan sonra beyazlıyor cildim ( tabi kısa bir sure icin ) ve kesinlikle aydınlık bir görünüm geliyor ve en az bir gün sürüyor o aydınlık . Ayrıca yumuşak da hissediyorum cildimi ve başka uygulattigim arkadaşlarım da öyle hissetmisti. Farklı gelebiliyor demek ki belki cilt türüne göre ya da sınırlı versiyonda farklılık var kokuyu da düşünürsek ^^ Ama yıkaması cidden emek istiyor ılık su ile yıkamak en iyisi. Hassas ciltler için tavsiye etmem bende şeker taneleri cilde cok zarar verebiliyor ama sizin de dediginiz gibi su/tonik ile daha yumuşak bir uygulama saglanabilir ^^

    • shoujokuin dedi ki:

      Daha önce tester’ını da denemiştim o tester daha hoştu sanki ama yine de onda da aynı sonuçları görmüştüm. Benim cilt tipime uymadı belki de bilemiyorum ^^

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s